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2014年開発チームに期待すること(UOSSのスレッドより)

UOSSの「2014年 プレイヤーのために開発チームに期待すること」というスレッドからの抜粋です。Kyronixのコメントからもわかるように、アイデアの内容だけではなくそのアイデアに他のプレイヤーがどれくらい共感したかでランクづけしているようなので、開発に直接アイデアをメールするよりも何かアイデアのある人はUOSSに投稿したほうが実装される可能性があるのかもしれません。(英語での投稿になりますが・・・)
元記事は次のUOSSのスレッドです。

2014 Expectations in Dev production for the UO player

プレイヤーA
私は開発スレッドにたくさんのアイデアを投稿しましたがいずれも実装されていません。私が投稿したアイデアのほとんどは大きな変更ではなく、たぶんそれら全てを実装しても1つのパブリッシュですむような「とてもとても小さな」変更です。しかし、ゲームプレイの楽しさを増すものです。

UO開発チーム Kyronix
実際のところ、私たちは最近スレッドの内容をえりわけました。そして、投稿に対する共感の数でランクづけをしました。将来のパブリッシュでそれらの中のいくつかを実装する計画です。見た目は「とてもとても小さなもの」かもしれないことをどうか覚えておいてください。
以下がその候補のトップ5です。
 1. トクノへ移動するサーペントピラーの実装。
 2. 採掘スキル105で100%成功にし、レア宝石の入手率を上げる。
 3. 本をパルプに加工できるようにする。
 4. 布と皮を利用可能なすべての色で染められるメガ染め桶の実装。
 5. BoD UI機能の追加。

プレイヤーB
私が染め桶のアイデアを理解していないのかもしれませんが、自然顔料の作成に時間と労力をかけている人を減らさないでしょうか?

UO開発チーム Kyronix
一般的な免責事項を記載しておくべきでした。リストは単にスレッドに投稿された「調整案や提案」をえりわけてランクづけしただけのものでそれが実装されるかどうかはわかりません。私が言いたかったことは、みなさんの投稿は私たちに新たなコンテンツの素晴らしい足がかりを与えてくれるということなのです。


(以下、原文)

2014 Expectations in Dev production for the UO player

Player
I posted a bunch of ideas in the developer thread - got lots of 'likes'. None have been implemented. Its annoying to do the devs work for them - yet they can't even read, code, deploy and make people happy. Most of the stuff I'm asking for are not big changes - very very small ones that increase gameplay enjoyment. Probably do all of them in one publish.

Kyronix
As a matter of fact, we culled that thread not long ago and ranked all the tweaks and suggestions by the number of "likes" each received. In future publishes we plan to implement some of them, please remember though that while something may seem "very very small" on the surface that may not be the case on the back end. Here were the top five...

1. Serpents pillar to Tokuno
2. 100% mining success at 105, increased rare gem spawn
3. Turn books into pulp
4. A mega dye tub to dye cloth and leather all available colors
5. Increased BoD UI function



Player
As I mentioned above, I just hope that we won't have to lock down BOD books in order to use them!! Going to be pretty steamed if that happens....

Kyronix
I don't see why we would need to do that with BODs...the only reason the others require it is so you can't drop the pinks and blues into a a book at a spawn and have them free and clear since those items are blessed, so nothing to fear!



Player
Maybe I don't understand the dye tub idea, but wouldn't that take away from the people who put time and effort into creating the natural dyes?

Kyronix
I should have mentioned this generic disclaimer...that list was merely a ranking of what we culled and ranked from the "Tweaks and Suggestions" thread and is by no means an indication of what may or may not happen. That being said it gives us an excellent springboard for new and novel content as well as identifies areas where it'd be worth some time to take a look or maybe augment something already in play....so keep 'em coming!
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[ 2014/01/24 07:36 ] [UO]その他 | TB(0) | CM(0)
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北斗のムーングロウに最初のキャラが誕生。 その後、ロストランドが実装された時にデルシアに移住(トランメルができるまでデルシアが拠点となる)。 死の街やオアシスに毎日のように通ったが、PKも毎日のように襲撃してきた(おかげで逃げ足スキルは向上)。 過去何度か休止期間があり、2013年6月に復帰したものの仲間が引退または休止中でぼっち状態に・・・

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